Πολιτική περί μη επιστροφής χρημάτων

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Κατ’ εφαρμογή της διάταξης του αρ. 3ιβ του Ν. 2251/1994 και τις διατάξεις της Οδηγίας 2011/83/ΕΕ, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει κατά την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα του υπαναχώρησης. Το δικαίωμα κατά συνέπεια δεν μπορεί να ικανοποιηθεί εφόσον έχει ήδη παρασχεθεί οποιοδήποτε μέρος της παρεχόμενης υπηρεσίας και έχει με οποιονδήποτε τρόπο ή μέσο πραγματοποιηθεί πράξη πρόσβασης στο περιεχόμενο του σεμιναρίου.

Επιστροφή χρημάτων

Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται αποκλειστικά  σε περίπτωση αποδεδειγμένης αδυναμίας χρήσης της υπηρεσίας και αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος εντός τεσσάρων (4) εργασίμων ημερών. Επιστροφές χρημάτων γίνονται αυστηρά εντός εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, αρχής γενομένης από την επόμενη της διαπίστωσης της αδυναμίας επιδιόρθωσης του προβλήματος. Με το πέρας του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων από μέρος της εταιρείας. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή.